1. helmikuuta 2010

Olen huono keksimään otsikoita.

Anteeksi! ;___;
Minähän sanoin, että saisin täksi päiväksi juttua DIM SCENEstä, mutta en ihan saanutkaan... itse asiassa, en sitä ole vieläkään sen enempää katsonut kuin mihin silloin joskus jäin. Olin sittenkin yllättävän kiireinen viikonloppuna, samaten tänään... (okei, tunnustus: Kun puhun kiireistä, tarkoitan lähinnä etten jaksanut/viitsinyt/ei ollut sellainen olo, ja mielummin teen nämä arvostelut/esittelyt/mitkälie kunnolla tai sitten en ollenkaan)

No, kuitenkin. Taas tällainen mini-postaus randomeista asioista.
Tällä hetkellä taitaa olla kolme pakettia jossain päin maailmaa tulossa minulle päin. Osan ainakin pitäisi ehtiä tällä viikolla, yhdestä en ihan varma ole... katsotaan nyt.
Lauantaina olin ostoksilla (tietääkö joku muuten mistä Helsingissä saisi ostettua platform-kenkiä? Minun pituiselleni henkilölle ne olisivat hyvin kätevät keikoilla, mutta olen löytänyt vain sellaisia pitkävartisia, eivätkä ne oikein sovi minulle... Mutta, vinkkejä sopivista kaupoista tänne päin, kiitos! :D) ja mukaan tarttui muutama albumi, niistä erikseen lisää myöhemmin. Ainakin yhdestä jo huomenna, lupaan sen. :'D
Voisin myös pienellä varauksella luvata saavani sen DIM SCENEn katsottua viikonloppuun mennessä... eli jos vaikka lauantaina saisin siitä jutun tehtyä. Sen lupaan kuitenkin, että se on sitten ihan kunnon juttu, kuvineen kaikkineen. :D

Sivuhuomautus: melkein 200 kävijää! :D (ei yhtäkään "virallista" lukijaa ja vain muutama kommentti... mur, olkaa aktiivisia jos tätä luette! ;P)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti